Joskus lapsena kävelin metsässä, ja vastaan tuli iso karhu ihan eteeni karjumaan.. otin sen kaulasta kiinni ja ravistelin takkutukkaa vähän aikaan niin että täit pölisi ja sanoin että jos vielä tänä talvena sinut näen niin puristan sinusta kyntesikin mehuksi.. sen jälkeen karhut on nukkuneet talviunta kun pelkäävät kohtaavansa minut.. Moon niin kova jätkä.

Kerran olin lomalla länsisuomessa, siellä sitten tuli jotain porukkaa puhumaan mulle tyyliin: ”hej, va heter du..” silloin mulla palo kastike pohjaan, huusin että puhukaa s****a suomea ja iskin nyrkillä maahan. Maa lohkesi, ja iso pala irtosi mannersuomesta ja ajelehti merelle.. nykyisin tuota palaa kutsutaan ahvenanmaaksi. Moon niin kova jätkä.

Menin kerran synnytyssairaalaan ja sanoin lekurille: ”tulin tänne synnyttämään”. ”Mut.. ethän sinä voi.. sinähän olet mies...!”. Katsoin lekuria suoraan silmiin ja vastasin: ”KYLLÄ MINÄ VAAN VOIN!”, ja parin tunnin päästä olin terveiden poikakaksosten isä/äiti. Moon niin kova jätkä.

Olipa englannissa vähän aikaa sitten mies nimeltään Billy, ja hän halusi tulla suosituksi laulajaksi.. tuli sitten mun luo kyselee neuvoa kuinka se onnistuisi. Sanoin että ota nimeksi Mika, ja porukkaa lakoo sun edessä.. ”mut.. sehän on suomenkielinen nimi..”, yritti Billy. Pikkasen murahdin takaisin sille ja sen jälkeen kaveri nesteet housuissa levytti mun nimellä suositun ”Life In Cartoon Motion”-cd:n. Moon niin kova jätkä.

Kerran huomasin että paikkakunnallani oli Idolsin karsinta, kävelin ovesta sisään ja ennen kuin ehdin edes avata suuta niin olin jatkossa. Moon niin kova jätkä.

Oikeuden päätöksellä joudun kantamaan nyrkeissäni kylttejä missä lukee ”Murskausvaara, pidä etäisyyttä vähintään 200 metriä.” Moon niin kova jätkä.

Kerran olin maatalossa töissä jossa oli paljon lypsettäviä lehmiä. Kerran isäntä käski mennä mun lypsämään ne. Menin aitauksen viereen ja karjaisin lehmille: ”MAIDOT TÄNNE JA HETI SENKIN UTAREHÄSSÄKÄT”. Ja lähdin sitten ite kahville. Isäntä tuli vartin päässä mun perässä silmät suurina selittäen ”En ole kyllä koskaan ennen nähnyt että lehmät lypsää itseään...”. Moon niin kova jätkä.

Kerran olin metsästämässä lintuja. En jaksanu kantaa asetta mukana, niinpä katoin taivaalle päin ja huusin ”PAMMMM”. Kaksitoista lintua ja yksi aeroflotin lentokone putosi kuolleena maahan. Moon niin kova jätkä.

Riittää kun sanon naiselle moi, niin nainen saa siitä 3-5 orgasmia. Moon niin kova jätkä.

Miksi venäjä ei koskaan hyökkää norjaan? Koska mun haius on välissä! Moon niin kova jätkä.

Kerran vein naisen yöksi kotiini. Hän palasi aamulla kotiinsa 1074 kokemusta rikkaampana. Moon niin kova jätkä.

Kerran makasin ruohikolla hauis jännitettynä. Metsästä tuli panssarivaunu joka törmäsi suoraan hauikseeni. Panssarivaunu meni lunastuskuntoon, ja mikä pahinta, paitaani tuli pieni reikä. Moon niin kova jätkä.

Olipa kerran suomessa kunta nimeltään Isokoskenpuronjärveneturaitti. Sanoin että ”V***u mä ala tollasta nimeä sanomaan”, siitä lähtien kunta on tunnettu nimellä II. Moon niin kova jätkä.

Joskus oli suomessakin korkeita vuoria, ja menin patikoimaan. En jaksanu alkaa kiipeilemään vuoria niin yksin kertaisesti potkaisin ne taivaalle pois edestäni. Yksi vuorista tunnetaan nykyään Marsina. Moon niin kova jätkä.